REFERENCER

Se firmarejser
ImageImageImageImageImage

For at vise spændevidden på nogle af de projekter vi har arbejdet på, kommer her få eksempler

Arla (Sverige)
ASICS (Grønland)
AS3 (Norge, Schweiz)
A2B (Slovenien)
Brand Culture (Danmark)
British American Tobacco (Schweiz)
COMM2IG (Madrid, Slovenien, Grønland, USA, England)
Det Danske Spejderkorps (Cuba)
Den Blå Avis (Portugal, Spanien)
EVA SOLO (Island)
Ferlov A/S (USA, Berlin, Rom, Frankfurt m.fl)
Fertin Pharma A/S (Grønland)
Fresenius Kabi (Grønland, Island)
Flügger A/S (Grønland)
FOA (Grønland)
Forbrugerliv (Portugal)
Hans Just A/S (Prag)
Johansson & Kalstrup A/S (Slovenien)
Kia Motors (Schweiz, Korea, Kina, Danmark m.fl.)
LAICS (Slovenien, Spanien, Tyskland)
London Publishing House (Grønland)
MyC4 (Schweiz)
Nordania A/S (Spanien, Frankrig, Tyskland m.fl)
Nordic Bioscience A/S (Skotland)
Nordsjællands Symfoniorkester (koncertrejse Slovenien)
Projekt Arbejdsglæde (USA, Indien, Danmark m.fl)
Røsler Distribution (Budapest, Danmark)
SCA A/S (Slovenien, London)
Sct. Georgs Gilderne (Kina, Guatemala)
Segmenta A/S (London, Schweiz)
Super Best (Australien, Mexico, Caribien)
Sunrise Reklamebureau (Schweiz, Spanien, Portugal, Slovenien)
Titan Data A/S (USA, Hong Kong, Schweiz)
WEBTOP A/S (Slovenien)

BRANDCULTURE A/S


Reference vedrørende “Action Learning på Møn med Brandculture”

“I starten af januar 2010 afholdte Brandculture i et samarbejde med Culture Adventure et oplevelsesbaseret lærings event for en af Danmarks største detailkæder. Brandculture er valgt som samarbejdspartner over de næste 3 år for kæden, og skal være med til at positionere kæden som nummer 1 i deres kategori med butikker i verdensklasse. Formålet med de 3 dage på Møn, var at sikre ejerskab og commitment fra ledelsen til det uddannelsesforløb som alle ledere og ansatte gennem de næste tre år skal gennemgå for at opnå målsætningen om at blive kategorileder med butikker i verdensklasse. Brandculture arbejder med at udvikle stærke virksomhedskulturer der manifesterer virksomhedens brand igennem udviklingen af karismatiske ledere og stærke brand ambassadører.

Metoden til udvikling af disse organisationer tager sit udgangspunkt i oplevelsesbaseret læring, hvor alt uddannelse er bygget ud fra mantraen om at for at opnå kulturelle forandringer i større organisationer, skal alle medarbejdere engageres i den kulturelle transformation, og motiveres til adfærdsændring gennem at mærke på egen krop hvorfor det teoretiske fundament er rigtigt. Brandculture ønskede at arbejde sammen med en top professionel samarbejdspartner der delte vores opfattelse af professionalisme og vores tilgang til at påvirke menneskers mindset gennem oplevelser. Vi fandt frem til Culture Adventure, og alle vore store forventninger er blevet overgået i samarbejdet. Kasper & Co. er top-professionelle eventyrs designere, med et stort kontaktnet til andre professionelle operatører i branchen.

Deres kendskab til såvel de små som store ukendte perler i Danmark og i udlandet får man ikke andre steder. De er samtidigt enormt professionalisme under såvel idé genereringsfasen, planlægningsfasen som under selve håndteringen og eksekveringen af eventet. Grunden til at vi er blevet fans af Culture Adventure og ikke blot samarbejdspartners, er at vi er faldet hårdt for den kultur som Kasper har skabt og er katalysator for i sit store internationale netværk. Culture Adventure er kreative, sympatiske, idérige, fleksible og ekstremt samarbejdsorienterede. Vi glæder os over de første fælles events vi har lavet. Culture Adventure løfter vores brand – bedre kan det ikke siges! Tak for det venner, vi glæder os til alle fremtidige eventyr sammen i ind- og udland.

Bedste hilsner

Nicolai Jørgensen
Brand Consultant
Brandculture A/S

SUPER BEST


Super Best har været i Australien og Mexico:
Vi har i Super Best-regi benyttet Culture Adventure i to omgange, først en 14-dages tur til Australien og for nylig 14 dage i Caribien og Mexico.

Det har været grupper af henholdsvis 25 og 40 personer. Planlægningen, gennemførelsen og selve indholdet har fungeret perfekt og altid med et personligt “touch”

Det, der er vigtigt, når man er langt hjemmefra, er at rejsefirmaet har kontrol over begivenhederne og kontakterne i orden.

Jeg kan kun give Culture Adventure mine bedste anbefalinger.

Med venlig hilsen

Erik Østergaard
Adm. direktør

DEN BLÅ AVIS


Den Blå Avis har været i Portugal

Det var simpelthen en kæmpesucces. Alle kom hjem med et smil på læben og godt trætte, så det kunne simpelthen ikke være bedre!!

De har simpelthen skamrost mig, så den ros vil jeg hermed sende videre til dig 🙂 Alt klappede dernede med arrangementerne og på restauranterne fik de en super god betjening og lækkert mad!!

Dagen i Sintra var også en stor oplevelse. Deres guide var en frisk fyr, som passede perfekt ind i gruppen og alt forløb godt. Stedet hvor de spiste frokost var også supergodt. Det var lokalt og rustikt og passede perfekt ind i arrangementet.

Så kæmpe stor TAK til dig, og jeg vil med garanti vende tilbage en anden gang 🙂

Med venlig hilsen/Best regards

Liselotte – Den Blå Avis

DANMARKS RADIO


Danmarks Radio har været i Dublin:
Kære Kasper og Caroline

Denne mail bare lige for at sige, at alle deltagerne synes, at det var en kanontur, godt planlagt, velgennemført og alt klappede!!!

Marianne Mølsted-Møller

LAICS


LAICS har været i Slovenien og Spanien

“Culture Adventure leverer spot-on kultur-/rejseevents med høj professionalisme, talent og engagement, som overrasker og begejstrer.”

Jette Louise Flensburg – LAICS deltager

KALSTRUP & JOHANSSON A/S


Kalstrup & Johansson A/S har været i Slovenien:

Det var en FANTASTISK tur….. Her er vi enige om, at det var den bedste af de 4, vi indtil nu har været på….. ikke mindst takket være DIT arrangement…

Kalstrup & Johansson A/S

ANLÆGSTEKNIKFORENINGEN


Anlægsteknikforeningen studietur Valencia
Hej Kasper

Tak for din henvendelse efter turen. Alt gik fint som det plejer med Culture Adventure.

Vi skal nok vende tilbage ved næste studietur.

Mvh

Søren Fisker

SCA GROUP


”Endnu engang tusind tak for sidst, FANTASTISK tur  Vi har fået så meget ros, du drømmer ikke om det, herligt. Så du kan godt forvente at du får lov til at lave vores næste firma tur . ”
Annette Quistgaard – SCA GROUP

MULTI-SUPPORT A/S


Tusind tak for en fantastisk tur – Har fået et helt andet syn på Slovenien – der er jo ikke noget som fordomme vel ;)- Det var simpelthen fantastiske omgivelser”
Louise – Multi-Support A/S